Mainos Visitor Oy kontaktoi taas sähköisesti näytteilleasettajia kampanjalla, jossa messuosaston suunnitelusta ja toteutuksesta tekemämme tarjous osallistuu uuden iPad mini -laitteiden arvontaan.
MV-markkinointimme yhteydenotot yrityksiin sähköpostein ovat yksilöllisiä ja kampanjan avulla toivomme yritysten aktivoituvan kilpailuttamaan messurakentajansa. Luonnollisesti kampanjaan osallistuvat kaikki uudet tarjouspyynnöt automaattisesti. Uusilla tarjouspyynnöillä Mainos Visitor Oy haluaa näyttää osaamisensa osastosuunnitelman visualisoinnissa. Yksilöllinen osastosuunnitelma ja kustannuslaskelma on tietenkin veloitukseton.
iPad mini -tabletissa yhdistyvät vaikuttava suorituskyky ja helposti kannettava, kevyt rakenne. Reunasta reunaan ulottuva Liquid Retina -näyttö tarjoaa terävän grafiikan ja True Tone -teknologia varmistaa tarkat värit missä tahansa valaistuksessa. Tehokas suorituskyky suorastaan hivelee voittajan silmää, joten kampanjaamme aktivoituminen ja yhteydenotto siis kannattaa!
Edellisvuosien voittajia ovat mm.
Nordkalk Oy Ab, Hyxo Oy, BE Group Oy Ab, Foxa Oy ja Danfoss Oy